Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak jsem si přečetl víc Vašich historií a nějak už mi nevadí, že jsem zapomněl jít do knihovny.R^

0 0
možnosti

Jsem potesen, vazeny pane, vasim nadsenim nad velkym letadlem. Me poteseni take vyplyva ze zkutecnosti, ze jsem se podilel malou, ale take dulezitou casti, na uspechu tohoto stroje. Muj prinos je umistnen v GE90 turbine, ktera je pohanena s 'fuel nozzles', vyrabenymi podnikem (Parker Hannifin Corp.) kde jsem pracoval jako technolog. Proto to vase nadseni se preneslo i na me. Dekuji vam.

2 0
možnosti

J82a71r40a 36R45a61n96k

11. 11. 2015 22:32

:-)R^cetla jsem Vas uz kdyz jste letal v Indonesii,ne stacilo nekolikrat s jejich politoty do YogYakarty, vzdy jsem mela radost, kdyz to byla Geruda, o ni se rikalo, ze snad neletaji na Met:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1104x
Dopravní pilot v pracovním vyhnanství.

Seznam rubrik